nieuwe ouder

Wordt uw kind binnenkort 4 jaar? Of staat u op het punt te verhuizen naar Apeldoorn/Osseveld? En wilt u weten of De Bundel past bij uw zoon of dochter? Dan bent u hier op het goede adres! Hier vindt u in vogelvlucht onze uitgangspunten. Bovendien leest u hier meer over onze school en het team.

Schoolgids online

Op deze site kunt u alle informatie over onze school vinden. Om het vinden van actuele en relevante informatie voor u zo eenvoudig mogelijk te maken hebben wij de traditionele schoolgids vervangen door een online schoolgids waar u over alle onderwerpen die u als ouder over onze school wilt weten of nalezen. In de online schoolgids vindt u alle informatie die in een schoolgids thuishoort. Na het intypen van een bepaalde zoekopdracht krijgt u eenvoudig alle gevonden zoekresultaten te zien.  Natuurlijk kunt u ook het algemene zoekvenster van onze site gebruiken om informatie te zoeken.

Kennismaken?

Bij ons op De Bundel staat voor ieder kind de deur open. Wilt u een kijkje nemen op obs De Bundel samen met uw zoon of dochter? U en uw kind zijn van harte welkom! Neem contact op via het kennismakingsformulier of bel met onze directeur, Iris Hollander, voor het maken van een afspraak op telefoonnummer 055 366 16 44.