Activiteiten Commissie en hulpouders

dinsdag 1 oktober 2019

De Bundel heeft een actieve Activiteiten Commissie (AC). De AC organiseert veel activiteiten bij ons op school. Denk hierbij aan de disco, Sinterklaasviering, Kerstdiner, Koningspelen/Muffendag de Avond4daagse, catering bij het afscheid van groep 8…
Zonder de AC kunnen deze activiteiten niet plaats vinden.
We hebben een fijne groep vaste AC leden maar ondertussen kunnen wij wel weer nieuwe gezichten gebruiken van ouders uit de onderbouw zodat wij ook dit jaar en de komende jaren activiteiten voor de kinderen kunnen blijven organiseren.

De AC doet graag een oproep aan ouders die graag bij de AC willen aansluiten of op een andere manier hun hulp willen aanbieden. Zo hebben wij ook een ‘hulp ouderapp’ waarin regelmatig een oproepje wordt geplaatst als er extra handen nodig zijn tijdens activiteiten.
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden als nieuw lid van de AC of voor de hulpouder app? Dat kan door een mailtje te sturen naar juf Francis: fvanderweijden@leerplein055.nl

Op de foto: Carolyn, juf Francis, Fahimah, Natasja, Linda en Wendy (Anita en Amanda ontbreken).