ASK voorstelling groep 5 t/m 8

donderdag 7 november 2019

Op dinsdag 26 november is het zover. De groepen 5 t/m 8 gaan naar de voorstelling ”Peter Pan” van de ASK!
Ook dit jaar zijn we uitgenodigd voor een avondvoorstelling en dat vraagt om een andere organisatie van het vervoer.

Wij vragen u om uw kind(eren) tussen  18.30 en 18.45 uur  in de centrale hal bij Orpheus te brengen, ingang Soerenseweg (bij het “vijvertje”).
In de hal zal de eigen leerkracht vanaf 18.30 uur aanwezig zijn om de kinderen op te vangen en de jassen te verzamelen.
De voorstelling duurt ongeveer 1,5 uur en om  20.30 uur  kunt u uw kind(eren) weer in de centrale hal ophalen bij hun eigen leerkracht. Omdat wij die avond niet de enige school zijn die naar de voorstelling komt kijken, zal het erg druk zijn op de momenten van brengen en ophalen.

Omdat de voorstelling in de avond is hoeven de kinderen van groep 5 t/m 8 op woensdag 27 november pas om  9.30 uur op school te komen. Als dit mocht leiden tot opvang problemen wordt dat op school geregeld.

Wij kijken uit naar een leuke voorstelling!