Bibliotheek

donderdag 20 december 2018

De school ontwikkelt zich steeds meer als leesschool. In het komende halfjaar zal dat steeds meer zichtbaar worden in de school. Het is een speerpunt in de ontwikkeling van de school. In januari komen er nieuwe leesboeken op school voor de kinderen. Samen met een deskundige in jeugdliteratuur gaan we deze boeken aanschaffen. Er worden ook boeken aangeschaft voor de nieuwkomers en leerlingen die het lezen lastig vinden. Er zijn ook boeken in de Engelse taal bij zodat we aansluiten bij de ontwikkeling van Engels in ons onderwijs.

We werken al nauw samen met de bibliotheek. Elke zes weken is er een boekpakket dat we via de bibliotheek kunnen lenen. Deze pakketten zijn rond een thema samengesteld. Het is belangrijk dat kinderen lid zijn van de bibliotheek. De meeste kinderen zijn dat al. Wij zouden graag willen dat alle kinderen lid worden. Als dat nog niet zo is kunnen jullie via de site www.coda-apeldoorn.nl jullie kind aanmelden. Een abonnement kost € 2,50 per jaar. Lukt dat om een of andere reden niet kom dan even langs dan regelen we het even samen.