De Bundel in Z@ppsport!

maandag 6 oktober 2014

Aanstaande donderdag 9 oktober worden op school opnames gemaakt voor het televisieprogramma Z@ppsport. De kinderen van groep 7 zijn afgelopen vrijdag onverwachts uitgenodigd voor het onderdeel “the battle” (de jongens tegen de meisjes).
Natuurlijk hebben wij er allemaal erg veel zin in. Rond 10 uur verwachten we Ron Boshard en Naomi van As. Vanaf 10 uur zullen op het schoolplein (of bij slecht weer in de gymzaal) de selectierondes plaatsvinden.
De kinderen van groep 7 zullen op school overblijven en vanaf 13.00 uur gaan de geselecteerde kinderen naar een trainingslocatie voor een training. Vanaf 15.00 uur vindt dan de echte wedstrijd plaats. In welke sport gestreden gaat worden is nog een verrassing, daarom kunnen we de trainingslocatie nog niet bekend maken (het is in ieder geval in Apeldoorn én in de buurt).
U bent ’s ochtends bij de selectierondes van harte welkom om aan te moedigen, de andere groepen zullen ook aanwezig zijn. Vanaf 15.00 uur bent u ook uitgenodigd, de locatie maken we in de loop van de ochtend bekend via de mail.
We hopen op een enorm leuke en sportieve dag!

Z@ppsport