“De dag van de poëzie”

donderdag 17 februari 2022

Donderdag 27 januari was het “De dag van de poëzie”. Helaas zaten we toen in quarantaine met groep 5/6, maar online hebben we er aandacht aan besteed. We hebben een elfje geschreven (gedicht van 11 woorden) over een dier. Toen we weer op school waren hebben we dit elfje in het net geschreven en er een leuke tekening bij gemaakt.
Vervolgens heeft de juf ze gekopieerd en hebben we er een ruitenwissergedicht van gemaakt. Deze hebben we rondom de school onder ruitenwissers van auto’s verspreid. We hopen dat iedereen blij was met deze alternatieve parkeerbon.
Vanaf deze week lezen en bespreken we iedere dag een gedicht, ter voorbereiding op de gastles van komende dinsdag. Er komt dan een CODA-docent in onze klas en dan gaan we aan de slag met poëzie om jouw pols.