Even voorstellen: Juf Francis

dinsdag 5 september 2017

Hallo Allemaal!

Mijn naam is Francis van der Weijden en sinds dit schooljaar ben ik nieuw als leerkracht op de Bundel. Op de maandag ben ik te vinden in groep 5/7 en op woensdag t/m vrijdag in groep 6/8. Ik werk nu een aantal jaar als (inval)leerkracht voor verschillende scholen binnen Leerplein055.

Nu ik ruim twee weken op de Bundel werk, heb ik al kennisgemaakt met veel kinderen en ouders van de school en de klassen waarin ik werk. Erg leuk dat op de Bundel iedereen elkaar kent, dat geeft gelijk een vertrouwde sfeer.

Ik woon in Apeldoorn en verhuis binnenkort met mijn vriend naar de wijk ‘de Maten’ waar wij samen met onze kat en twee honden gaan wonen. Daarnaast ben ik actief in de paardensport en hou ervan om erop uit te gaan met vriendinnen.

Ik wens iedereen een erg fijn schooljaar!

Groetjes Juf Francis