Even voorstellen

donderdag 20 januari 2022

Ik ben Marinde van de Giessen.

Vanaf de kerstvakantie ben ik van woensdag t/m vrijdag werkzaam als leerkracht van groep 5/6 op de Bundel. Ik heb de kinderen, zowel live als online, ontmoet en dat heb ik als zeer positief ervaren. Ik ben zeer prettig ontvangen door mijn nieuwe collega’s en ik heb erg veel zin in het komende half jaar op de Bundel.

Ik ben 36 jaar en woon mijn hele leven in Apeldoorn. Ik vind het fijn om naar de sportschool te gaan, lekker te wandelen en te fotograferen. Verder hou ik heel erg van reizen (het liefst lekker ver weg) en ik hoop dat dit snel weer mogelijk is.

De afgelopen jaren heb ik op de Bongerd gewerkt in de groepen 5 t/m 8. Verder heb ik op verschillende scholen ingevallen, korte en langdurige invalperiodes. Toen ik de tijdelijke vacature voor groep 5/6 op de Bundel zag ben ik met Iris in gesprek gegaan en hadden wij direct een goede match. In goed overleg tussen de twee Leerplein-scholen ben ik de maand januari op beide scholen aanwezig. Vanaf volgende week ben ik ook op dinsdag aanwezig en dan zal ik voor groep 3/4 staan. Vanaf februari ben ik, tot de zomervakantie, alle dagen van de week aanwezig op school.

Ik heb er erg veel zin in om u en uw kind te ontmoeten en we gaan er samen een fijn half jaar van maken!

Met vriendelijke groet,

Marinde van de Giessen