Even voorstellen: Bart Gerritsen gymleerkracht

donderdag 1 september 2022

Dag allemaal,

Dit schooljaar geef ik elke woensdag gymles op IKC de bundel!

Graag stel ik mijzelf even voor!

Mijn naam is Bart Gerritsen, 27 jaar jong. In mijn vrije tijd speel ik graag zaalvoetbal in een vriendenteam en ga ik met veel plezier naar de sportschool. Naast deze sportieve kant ben ik ook een bourgondische levensgenieter. Ik ga graag naar het terras om een drankje te doen met een lekker borrelplankje. Oeh genieten!

Enkelen van jullie zullen mij wellicht al (her)kennen. Zelf woon ik al mijn hele leven in omgeving Apeldoorn. Ik ben geboren in Ugchelen en sinds drie jaar woon ik in het centrum van Apeldoorn.

Als jonge docent heb ik ontzettend veel zin in het komende schooljaar. Voorgaande jaren ben ik werkzaam geweest als docent lichamelijke opvoeding in het voortgezet onderwijs. Dit jaar mag ik werken in het primair onderwijs. Dit is een nieuwe doelgroep, waar ik mij weer verder kan ontwikkelen als docent. Het lijkt me leuk om jullie allen te leren kennen. Ik werk graag met een ontspannen sfeer, met mij kan je hard werken en tegelijkertijd hard lachen.

Jullie zullen mij vooral zien op de woensdag, de dag dat ik lesgeef op IKC De Bundel. Mochten jullie nog wat willen vragen of een praatje willen maken, mijn deur staat altijd voor jullie open! Anders komen we elkaar vast en zeker tegen op en rond de school. Ik houd wel van een babbeltje!

Bart Gerritsen