Even voorstellen: Femke Weerdestijn

donderdag 14 november 2019

Beste ouders/verzorgers van de kinderen van groep 1/2,

Mijn naam is Femke, ik ben 16 jaar en kom uit Apeldoorn. Ik zit op het Deltion College in Zwolle en doe daar de opleiding Onderwijsassistent. Ik zit in mijn eerste jaar en loop ik stage in groep 1/2 op deze basisschool.
Ik heb voor deze school gekozen omdat ik zelf een oud leerling ben en ik dus al weet hoe veel dingen gaan en werken op deze school. Dat vond ik zelf een fijn idee voor mijn eerste schooljaar op deze opleiding. Ik loop stage op de maandagen bij juf Ine, en ik heb 2 stageweken. In die weken ben ik de hele week aanwezig en loop ik ook stage bij juf Ellis.

Ik hoop dat jullie meer over mij te weten zijn gekomen door deze brief, als u verdere vragen voor mij heeft kunt u voor of na schooltijd langs komen om ze te stellen. Ik kijk erg uit naar mijn stage in de groep bij uw zoon/dochter!

Met vriendelijke groeten,
Femke