Even voorstellen: Ine Pennink

maandag 1 juli 2019

Even kennismaken…
Toen ik 4 was (heel lang geleden..) en bij juffrouw Beeltje in de klas kwam, wist ik wat ik worden wilde: juf!
Mijn naam is Ine Pennink en ik woon in Beekbergen. Getrouwd, twee dochters en een zoon en… hopelijk in oktober oma van ons eerste kleinkind!
We houden allemaal erg van reizen. Met de kinderen zijn we o.a. naar Amerika, Afrika en China geweest, maar ook kamperen we graag met onze de Waard-tent in Engeland.
Nu de kinderen zo langzaam aan het huis uit zijn, trekken we er met z’n tweetjes op uit. Vorig jaar zijn we bijvoorbeeld met onze Landrover uit 1977 Schotland door getrokken.
Meestal heb ik dan mijn fototoestel binnen handbereik. Mijn sport is volleybal en een andere hobby is de Willy’s Jeep (uit 1944!), die ik van mijn vader geërfd heb.
De leerkrachten en leerlingen van de Bundel heb ik al eens ontmoet; u weet nu een klein beetje over mij, nu ben ik erg benieuwd om met u kennis te maken!