Even voorstellen: juf Christine Oosterhoff

vrijdag 2 september 2022

Mijn naam is Christine Oosterhoff en ik ben dit jaar stagiaire op IKC De Bundel. Tot aan begin februari zal dat zijn in groep 7/8. Samen met mijn gezin woon ik in Beekbergen.

Ik ben iets ouder dan de gemiddelde stagiaire en heb hiervoor dan ook jarenlang gewerkt in een andere sector, namelijk de gezondheidszorg. Toen onze zoon naar het basisonderwijs ging werd ik hulpmoeder op zijn school en realiseerde me steeds meer dat ik veel liever in het onderwijs zou willen werken. Twee jaar geleden hakte ik de knoop door en startte met de (verkorte) Pabo. Dit jaar hoop ik te gaan afstuderen.

Op De Bundel werd ik heel hartelijk ontvangen en ik heb dan ook erg veel zin in mijn stageperiode op deze school. Aan de leerlingen van groep 7/8 vertelde ik al dat ik taal een heel leuk vak vind (en geschiedenis). Ik heb een voorliefde voor raadsels, mooie en grappige gedichten en taalgrapjes. Misschien dat u daar thuis nog wel eens iets van mee zult krijgen. Daarnaast is muziek een grote passie van mij en ik hoop dat ik daar op De Bundel ook nog iets mee kan doen.