Even voorstellen: Linda Rens

maandag 1 juli 2019

Hallo allemaal!

Ik ben Linda Rens. Het kan zijn dat sommige van jullie mij al kennen. Mijn kinderen Jochem (groep 8) en Femke (groep 6) zitten ook op de Bundel. Vorig schooljaar ben ik ook werkzaam geweest op de Bundel als onderwijsassistente. Dit heb ik met veel plezier gedaan en ik ben ook erg blij dat ik komend schooljaar weer terug kom. Na mijn opleiding ben ik begonnen met de pabo, helaas heb ik toen de keuze gemaakt om te stoppen. Ik ben gaan werken met verstandelijk gehandicapten. Na ruim 15 jaar met veel enthousiasme gewerkt te hebben vond ik het tijd om verder te gaan kijken. Vorige zomer heb ik dan ook de keuze gemaakt om te stoppen en in het onderwijs verder te gaan. Deze keuze bevalt mij erg goed. Ik heb dit schooljaar gewerkt in het speciaal onderwijs en bij leerplein. Komend schooljaar neem ik het stokje van juf Vera weer over. Hier heb ik erg veel zin in, ik hoop jullie komend schooljaar nog veel te ontmoeten op de Bundel!

Voor nu wens ik jullie allemaal een hele fijne vakantie en tot snel!