Even voorstellen: meester Philip Mulder stagiair groep 5/6

donderdag 23 september 2021

Ik ben Philip Mulder, 29 jaar en woon in Apeldoorn. Ik ben momenteel bezig met het eerste jaar van de versnelde deeltijd van de pabo.

Na 10 jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt te hebben en een jaar in de jeugdzorg als jeugdbeschermer heb ik besloten om mij om te scholen. De opleiding duurt 2 jaar omdat ik al een hbo-diploma heb gehaald (SPH). De opleiding volg ik bij Hogeschool Saxion en mag nu stagelopen in groep 5/6. Nog een meester in de klas, wat een feest!

In mijn vrije tijd doe ik aan squash/fitness, speel ik een pingeltje op de piano, vind ik het leuk om te reizen en ben ik vaak te vinden bij vrienden of familie.

Tevens ben ik het gehele schooljaar op De Bundel te vinden. Het eerste halve jaar in groep 5/6 en het tweede halve jaar nog in overleg.  Op naar mooie leermomenten en ervaringen!