Even voorstellen: MR lid Youandi Bos

dinsdag 29 september 2020

Hoi allen. Sinds dit schooljaar zit ik in de MR van de Bundel. Mijn naam is Youandi Bos en ik ben moeder van Silvijn (groep 2) en Valiant (Bloom). Als Ugchelse ben ik een paar jaar weggeweest voor studie en werk, maar nu woon ik met Jelle en onze twee zoontjes alweer vijf jaar in Apeldoorn. Voor m’n werk sta ik drie dagen voor de klas en geef ik twee keer in de week turn- en freerunles. Ik vind veel dingen leuk om te doen, waaronder lezen, op reis gaan, dingen organiseren, computeren, tuinieren, en zo nog wel meer :). In de MR ga ik de notulen maken en zal ik me inzetten voor het gezamenlijk werken aan goed onderwijs op en de organisatie van de Bundel.  Kritische vragen zal ik stellen waar nodig, waarbij mijn uitgangspunt altijd het belang van het kind is waar we met z’n allen voor gaan. Mocht iemand iets hebben over school waar wij als MR iets mee kunnen of moeten, dan horen wij dat graag!