Flessenactie

dinsdag 8 maart 2016

De bazaarcommissie is achter de schermen druk bezig om op zaterdag 2 april een fantastische lente-fair neer te zetten. Wij gaan ervan uit dat u allemaal deze belangrijke datum heeft vrij gehouden in de agenda!

Naast de bijdrage voor aanvulling van de techniek torens, staat hoog op het lijstje het opknappen van het schoolplein en u zult begrijpen dat daar een flinke zak met geld voor nodig is.

Naast het organiseren van de bazaar heeft de commissie daarom nog een actie bedacht…..

Vanaf maandag 7 maart vragen wij de leerlingen om lege flessen in te leveren op school, bij hun eigen juf/meester. We zullen wekelijks de stand bijhouden en de klas waar de meeste flessen zijn binnengebracht wint een mooie prijs! De prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens de bazaar en dan zal ook de eind opbrengst bekend worden gemaakt.

flessenactie