Floor Meijering

dinsdag 14 juli 2020

Als nieuwe leerkracht op basisschool De Bundel wil ik mij graag even voorstellen. Mijn naam is Floor Meijering, ik ben 24 jaar oud en woon in Apeldoorn. Ik zal in het nieuwe schooljaar op de woensdag, donderdag en vrijdag te vinden zijn in groep 3/4. Hier vervang ik juf Michelle tijdens haar zwangerschapsverlof tot aan de kerstvakantie.
Ik vind het erg mooi dat ik als leerkracht een bijdrage mag leveren aan de ontwikkeling van een kind. Ik heb dan ook heel veel zin om samen met de kinderen, ouders/verzorgers en mijn collega’s te zorgen voor een leuk en leerzaam schooljaar, waar iedereen uiteindelijk met een fijn gevoel op terug kan kijken.
Afgelopen schooljaar ben ik afgestudeerd aan de Pabo in Deventer en daarna heb ik een aantal weken gewerkt op OBS De Rietendakschool in groep 5/6. Verder verzorg ik al meerdere jaren trampolinetrainingen bij gymnastiekvereniging KDO Apeldoorn. Zelf ben ik ook vaak op de trampoline te vinden. Al meer dan tien jaar beoefen ik deze sport met veel plezier op internationaal niveau. Verder hou ik van lezen, reizen, lekkere dingen bakken en leuke dingen doen met vriendinnen.
Mocht u nog vragen hebben, spreek me dan gerust aan. Tot volgend schooljaar!

Groetjes Floor Meijering