Herdenking bevrijding Apeldoorn 17 april 2023

donderdag 20 april 2023

Afgelopen maandag, 17 april, was het 78 jaar geleden dat Apeldoorn bevrijd werd.
Vanuit onze school liepen Jing, Tyler, Jael, Nieck, Tesmesgen, Philip en Liz mee met de bevrijdingsloop. Vanaf de woonboulevard liepen zij samen met lopers van AV’34 naar het Oranjepark met het bevrijdingsvuur. Fleur en Sven gingen op de fiets mee om hen aan te moedigen! Ontzettend knap hoe deze leerlingen, zonder te hoeven stoppen, mee konden rennen met de lopers van AV’34!
In het Oranjepark startte vervolgens de herdenking waar ook onze leerlingen een bijdrage hebben geleverd. Er werden twee zelfgemaakte gedichten voorgedragen door Diede, Bram en Jonathan en door Amber en Nia.
Wij zijn super trots op onze leerlingen die zo betrokken waren bij deze herdenking!