Inleiding

donderdag 2 februari 2017

Voor u ligt de nieuwe Maandinfo van maart 2017.

Deze week staan de 10 minutengesprekken gepland om de voortgang van de kinderen met ouders te bespreken. Tevens wil ik u attenderen op onze vernieuwde website. Met een andere en nieuwe lay-out. Ook kunt u als ouders nu via een knop direct inloggen op het ouderportal. Een andere verandering is de zoekfunctie voor informatie, deze was eerder te vinden onder “school wiki” en is nu bereikbaar via de “schoolgids”.

Veel lees- en kijkplezier!

Hoera, Meike is geboren!

Op zaterdag 4 februari is Meike geboren, dochter van juf Iris en haar man Maarten!

Wij wensen de trotse ouders veel geluk met hun kleine meid.

Binnenkort zal Meike op bezoek komen om de school van haar moeder te bekijken.

Talentmiddagen Wetenschap en Technologie

Op dinsdagmiddag 14, 21 en 28 maart a.s. worden er weer talentmiddagen georganiseerd. Deze keer op een andere manier dan in het verleden. Het thema van de workshops staat in het teken van Wetenschap en technologie (W&T) ook doen deze keer alle groepen mee.

De eerste middag zal vooral een verkenning van het thema zijn. Aan de hand van opdrachten uit de techniek torens gaan de leerlingen onder begeleiding van de groepen 7/8 aan de slag met “meten, bewegen en construeren”.

Voor de tweede en derde bijeenkomst kunnen de leerlingen een workshop kiezen. Hierbij gaan de leerlingen in gemengde groepen (onderbouw en bovenbouw) onder begeleiding van ouders aan de slag.