Iris Holllander

dinsdag 14 juli 2020

Dag,
Ik ben Iris Hollander, 34 jaar, en directeur van obs De Bundel. Ongeveer 10 jaar geleden ben ik als (inval)leerkracht op deze school komen werken. Ik ben begonnen als leerkracht in groep 5/6 en heb daarna voornamelijk les gegeven in groep 7/8. Vanaf 2015 was ik naast mijn lesgevende taken ook locatieleider en sinds het pensioen van onze interim directeur (mei 2019) ben ik waarnemend directeur. Afgelopen juni heb ik mijn diploma schoolleider basisbekwaam behaald en zal ik per 1 augustus directeur van obs De Bundel zijn.
In het afgelopen jaar hebben Annemieke en ik veel samengewerkt en zaken met elkaar afgestemd voor een doorgaande lijn tussen onderwijs en kinderopvang. Ik ben daarom ook erg blij dat wij na de zomer gaan starten als Integraal Kind Centrum (IKC).

Ik woon samen met mijn man (Maarten), onze kinderen en twee katten in Apeldoorn. Mijn dochter van 3 jaar (Meike) en zoon van 2 jaar (Jurre) zitten 3 dagen in de week bij kinderopvang Bloom. De kleinschaligheid en het huiselijke gevoel sprak ons erg aan.
In mijn vrije tijd onderneem ik graag dingen met mijn gezin en met familie/vrienden. Ook ga ik graag op vakantie naar de bergen, weekendjes weg of kijk ik een goede film of serie.

Ik kijk er erg naar uit om na de zomervakantie weer met dit bruisende team van start te gaan!
Maar eerst een hele fijne vakantie gewenst!