Koningsdag vier je bij Scouting Marca Appoldro!

maandag 13 februari 2017

Voor alle kinderen groot en klein biedt scouting Marca Appoldro ook dit jaar weer een leuk programma. Geen geslenter in de stad, maar lekker spelen, ontdekken en veel gezelligheid met vriendjes en vriendinnetjes uit je eigen buurt. Voor de flyer klik op: foldermarcopoldro

Na de succesvolle Koningsdag van afgelopen jaar zal bij Scoutinggroep Marca Appoldro aan de Lupineweg 75, ook de komende Koningsdag weer groots worden uitgepakt.

Van 10.00 tot 14.00 uur is iedereen van harte welkom om mee te doen. Voor de jongste kinderen zijn er traditionele spelen als sponsgooien, slangvangen, koekhappen, blikgooien en gatenkaasbord. Ook kunnen ze zich laten schminken en er kan brood gebakken worden. Voor de oudere kinderen halen we uitdagende activiteiten uit de kast. Zo is er een 8 meter hoge klimwand waar je onder professionele begeleiding kunt klimmen en abseilen. De jongeren kunnen handboogschieten en er is een tokkelbaan van ruim 60 meter lang. Dit jaar zal het glow-in-the-dark doolhof, een van de publiekstrekkers van afgelopen jaar, ook weer aanwezig zijn.

Koop een strippenkaart in verschillende prijsklasse bij aankomst en men kan aan alle spelen en activiteiten meedoen. Ouders en begeleiders kunnen de inwendige mens versterken, terwijl de kinderen zich uitleven. Er kunnen ook prachtige prijzen gewonnen worden met de loterij.

Meer informatie op de site www.scoutinggroep.com