Lege batterijen? Lever ze in bij ons op school

donderdag 18 november 2021

Goed nieuws! Vanaf nu kun jij je lege batterijen bij ons op school inleveren. Goed voor het milieu én voor onze school. Want voor elke kilo ingezamelde lege batterijen ontvangt onze school een geldbedrag. Dit geldbedrag kunnen wij besteden aan bijvoorbeeld schoolartikelen of uitjes. Hoe meer ingezamelde lege batterijen, hoe hoger het geldbedrag is dat onze school zal ontvangen.

Leuk meegenomen: als je de batterijen per 10 stuks in een zakje doet samen met een briefje met je naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer, maak je zelf ook iedere maand kans op een leuke beloning. Meer informatie over deze actie vind je op www.legebatterijen.nl.

Alle bij ons op school ingeleverde lege batterijen worden door Stibat ingezameld en gerecycled. Van de metalen uit deze batterijen kunnen nieuwe producten worden gemaakt. Zoals pannen, fietsen, kranen en dakgoten!

In elke lege batterij zit nog een plus. Inleveren dus! Doe je met ons mee?