Lego bouwmiddagen in CODA

dinsdag 31 oktober 2017

Donderdag 2 november, 23 november en 14 december | 15.30 tot 17.00 uur | Vanaf 6 jaar | € 5,00 of 2 CODA FabLab Stempels

Nieuw bij CODA: LEGO bouwmiddagen voor kinderen vanaf 6 jaar! Tijdens deze actieve workshops leer je onder andere hoe je een robot bouwt en hoe je deze zo programmeert, dat het kan bewegen. Op donderdagmiddag 2 november kun je voor het eerst aan de slag met programmeerbaar Lego in de Newtonzaal in CODA Junior.

CODA biedt tijdens de LEGO bouwmiddagen een speciaal programma aan, met elke bouwmiddag een ander thema. Kinderen vanaf 6 jaar werken met LEGO WeDo 2.0 en deelnemers vanaf 9 jaar kunnen aan de slag met LEGO Mindstorms. De workshops staan los van elkaar, maar het is natuurlijk hartstikke leuk om meerdere keren mee te doen.

Kosten
De kosten bedragen €5,- per persoon, per workshop. Voorafgaand kunnen de kosten per PIN worden voldaan bij de balie in CODA Centrale Bibliotheek. Je kunt ook betalen met de CODA FabLab Stempelkaart. Deelname aan de Lego bouwmiddag kost dan twee CODA FabLab stempels per workshop.

Aanmelden
Wil je meedoen aan de workshops? Meld je dan aan door een mail te sturen naar aanmeldingen@coda-apeldoorn.nl. Vergeet niet je naam, telefoonnummer en de datum waarop je wilt komen door te geven (Donderdag 2 november, 23 november en/of 14 december).

Er kunnen maximaal 15 kinderen per workshop meedoen, dus meld je snel aan om zeker te zijn van een plekje.