Nationale voorleesdagen

donderdag 2 februari 2023

Op woensdag 25 januari kwamen de kinderen in groep 1/2A en 1/2B in pyjama op school. De ouders van de AC zorgden voor een lekker ontbijtje en met hun knuffels genoten de kinderen van het voorleesverhaal ”Maximiliaan Modderman geeft een feestje”, voorgelezen door onze burgemeester.
De kinderen waren onder de indruk en na afloop zeiden de kinderen dat de burgemeester een goede meester zou zijn! Na het voorlezen nam de burgemeester nog even tijd om een aantal vragen van de kinderen te beantwoorden.

De afgelopen dagen hebben veel ouders voorgelezen in diverse groepen, ook studenten van het ROC kwamen voorlezen. Groep 3 heeft voorgelezen aan de kinderen van groep 1 en natuurlijk werd er ook door de eigen leerkracht voorgelezen.