Nationale Voorleesdagen

donderdag 20 december 2018

Woensdag 23 januari starten de Nationale Voorleesdagen. Ook bij ons op school gaan we hier natuurlijk aandacht aan besteden. Voorlezen is erg belangrijk voor de lees- en taalontwikkeling en de woordenschat.

Wij zijn op zoek naar ouders en opa’s/oma’s die het leuk vinden om te komen voorlezen aan een klein groepje kinderen. Dit doen wij op woensdag 23 januari van 8:30uur tot 9:00uur in groep 5 t/m 8 en op woensdag 30 januari van 8:30uur tot 9:00uur in groep 1 t/m 8. Als u het leuk vindt om te komen voorlezen dan kunt u dat doorgeven aan de leerkracht van uw kind.

Op woensdag 23 januari zal Adele Reiss als voorleesgast een mooi boek voorlezen in groep 3/4.

Meer informatie over de nationale voorleesdagen is te vinden op www.nationalevoorleesdagen.nl.