Nationale voorleeswedstrijd

woensdag 30 september 2020

In de Kinderboekenweek van 30 september tot 10 oktober, mogen alle kinderen hun favoriete boek meenemen naar school. Daar mogen ze een stukje uit voorlezen, om aan de anderen te laten horen, waarom dát boek nou juist zo leuk is!
Dat vormt de voorronde van de Voorleeswedstrijd, want na afloop kiest iedere groep, welk kind door mag naar de Bundel-finale op donderdag 8 oktober!
De winnaars uit de groepen 1 t/m 4 strijden dan tegen elkaar en daarna de winnaars uit de groepen 5 t/m 8. Een echte jury zal meeluisteren.
Niet alleen de winnaar, maar voor elke deelnemer op die finale-donderdag is er een (troost-) prijsje, dus doe mee! De winnaar uit groep 8 mag later in het schooljaar De Bundel vertegenwoordigen op de Apeldoornse Voorleeswedstrijd!