Nieuw meubilair!

woensdag 2 november 2022

We hebben niet stilgezeten in de herfstvakantie.
De school is opgeruimd, leeggehaald en er kwam nieuwe meubilair!
Zo hebben we nu in de groepen 3 t/m 8 kringtafels, stawerkplekken en is het meubilair van de leerlingen op één hoogte. In plaats van meerdere lage kasten hebben we nu één grote kastenwand. Dit alles maakt het ruimtelijker en rustiger in de klassen. Ook in beide kleuterklassen zijn nieuwe tafels en stoeltjes gekomen. Alle leerkrachten hebben een in hoogte verstelbaar bureau die de mogelijkheid biedt om staand te kunnen werken.
In de centrale hal hebben wij nieuwe bibliotheekkasten waar boeken beter gepresenteerd kunnen worden. Onze boeken zijn inmiddels allemaal gescand zodat wij meer zicht hebben op onze collectie kinderboeken. Zo kunnen wij de komende tijd ook beter bekijken voor welke leeftijd, genre en voor welk niveau er nieuwe boeken aangeschaft moeten worden.Wat zijn wij blij hier mee!