Nieuwe leesboeken op school!

woensdag 23 januari 2019

Op school zijn we ons flink aan het focussen op het lezen. De leesboeken bij ons op school zijn soms al best oud en dus hebben we een aantal nieuwe leesboeken aangeschaft voor alle groepen. Verder hebben we ook boeken aangeschaft voor leerlingen die de Nederlandse taal nog aan het leren zijn. Wat ook erg leuk is dat we nu toneelleesboeken hebben. In deze boeken staan rollen geschreven waardoor leerlingen deze boeken samen kunnen lezen en allebei een rol hebben. Tot slot hebben we ook nog Engelse boeken aangeschaft. Op dit moment alleen nog voor de bovenbouw maar ook voor de onderbouw worden er dit jaar Engelse boeken aangeschaft.

Op deze manier wordt onze schoolbibliotheek uitgebreid en kunnen we de oude boeken langzaam gaan vervangen. Alle klassen hebben ook een pas van de boekenbus. Daar worden dus ook boeken geleend voor in de klas.