Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 2 februari 2023

Afgelopen maandag hebben wij een workshop gehad verzorgt door juf Celine van Tim Koldenhof Producties & Events. Juf Celine heeft de kinderen voorbereid op de theatervoorstelling ‘Nora en Nova’ van aanstaande maandag. Door middel van verschillende dansoefeningen maakten de leerlingen kennis met de gang van zaken in een paleis. Ze leerden buigen en wuiven als prinsen en prinsessen en dansen zoals in een balzaal. Ook kwam de prins op het witte paard voorbij en hoorden wij veel hoefgetrappel in de zaal. Wij kijken uit naar de theatervoorstelling en zijn dankbaar voor alle ouders die zich hebben aangemeld om heen en weer te rijden!

Verder sluiten wij deze week de Nationale voorleesdagen af. Afgelopen anderhalve week is er iedere dag voorgelezen. Niet alleen door de juffen, maar ook de leerlingen uit groep 3, meerdere ouders en zelfs de burgemeester kwamen langs met een voorleesboek! Wat is (voor)lezen toch leuk hè. Mocht uw zoon/dochter nog niet lid zijn van de bibliotheek, vraag dan de juf om een inschrijfkaart. Elke maandagochtend staat de boekenbus voor de deur van De Bundel en kunnen de kinderen zelf een boekje uitkiezen.