Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 6 april 2023

Volgende week is alweer de laatste week in het thema ridders en kastelen. Er is veel gespeeld, geleerd én geknutseld. Wij willen jullie dan ook uitnodigen om tijdens de inloop op donderdag 13 april een kijkje te komen nemen in het lokaal. Verder zullen wij op vrijdag 14 april het thema in stijl afsluiten door een bezoek te brengen aan het kasteel Cannenburgh in Vaassen.
Heel blij zijn wij weer met de ouders die in de gelegenheid zijn om ons heen en weer te  rijden. Wij worden ontvangen door 2 echte Jonkvrouwen en krijgen een rondleiding door het hele grote kasteel. Zij gaan ons vertellen over het leven in de tijd van ridders en jonkvrouwen en laten ons zien hoe zij toen leefden en woonden. Het zal voor de kinderen een feest van herkenning zijn. Het zou extra leuk zijn als de kinderen verkleed gaan als ridders en jonkvrouwen/ prinsessen.