Nieuws uit de kleutergroepen

donderdag 7 april 2022

Nog twee weken en dan is de welverdiende meivakantie. Tot het zover is werken wij verder in het thema lente. De leerlingen hebben de letters k-i-p geleerd, kennisgemaakt met rangtelwoorden en vrolijke paashaasjes gevouwen.

Verder staan er de komende weken erg leuke dingen op het programma. Zo brengen wij woensdag 13 april een bezoekje aan een echte boerderij. Hier zullen wij zien hoe de koeien voor hun kalfjes zorgen en leren we wat er met de melk gebeurt die niet door de kalfjes opgedronken wordt.

Donderdag 14 april hebben wij het Lentefeest met erg leuke activiteiten, zoals een speurtocht in het Mheenpark. Vergeet deze dag niet een hard gekookt eitje mee te geven aan de leerlingen voor de eiertikwedstrijd.

Op vrijdag 22 april zijn de koningsspelen en niet te vergeten: de Muffendag! Een feestelijke laatste dag dus voordat de vakantie begint.