Nieuws uit de kleutergroepen

woensdag 3 maart 2021

Hoor je dat ook? Dierengeluiden! Waar komen die geluiden vandaan? We zijn op zoek gegaan en vonden een giraffe, een olifant, een papegaai en een aap. Deze dieren kunnen wij alleen maar zien in de dierentuin. Over deze dierentuindieren gaan wij de komende weken werken. We hebben de huishoek omgetoverd tot een dierentuin. Ook de rest van het lokaal en de gang is in dierentuinsfeer gebracht. Erg jammer dat jullie dit niet binnen mogen komen bekijken. Om onze dierentuin nog mooier te maken, mogen de leerlingen dierenknuffels meenemen in een passende doos. En omdat we niet willen dat de dieren honger krijgen, mag er ook dierenvoer meegenomen worden. Leuk om te weten is dat in beide klassen dezelfde lessen gegeven worden. Ook de werkjes en knutsels zijn op elkaar afgestemd. Verder zijn wij blij dat juf Lidia op maandagmiddag in beide groepen een leuke muziekles over dieren komt geven!

Tot slot nog even een reminder voor de rapporten en luizentassen die nog thuis liggen. Zouden jullie deze weer mee willen geven naar school? Bedankt!