Nieuws uit groep 1/2

maandag 29 juni 2020

Vanaf maandag 8 juni zijn de leerlingen weer samengevoegd tot een volledige groep en dat was te merken, wat een feest!
Rustig aan gingen we weer aan elkaar wennen. De kanjertraining kwam nu extra goed van pas en al snel zaten we in ons oude ritme. Inmiddels hebben we ook de lessen Engels opgepakt. De Lock down, thuis onderwijs en het les geven aan halve klassen lijkt alweer heel lang geleden. Toen kwam er een nieuwe uitdaging.. lesgeven aan 28 leerlingen (en met de wen kinderen erbij 31) bij temperaturen van tegen de 30 graden. Ons thema “zomer/vakantie” was goed gekozen! Rekenen met “ijsjes”, liedjes en knutselwerkjes stonden allemaal in teken van het warme weer. We hebben teenslippers gemaakt en ijsjes gevouwen! De watertafel lekker naar buiten en lezen onder de parasol. Lekker afkoelen onder de water sproeier of in het zwembadje, ook dat hebben we gedaan en veel plezier gehad. Nu gaan we de laatste paar weken in, nog even samen knallen….