Nieuws uit groep 1/2

donderdag 17 september 2020

Wat zijn wij gezellig gestart in groep 1/2. We hebben kennis gemaakt met Juf Nynke die een paar keer per week bij ons in de klas komt. Ook komen Seppe en Nora al bij ons in de klas wennen.
Vanaf donderdag 17 september komt Juf Celine elke donderdag in onze groep. Zij is eerste jaar student van de PABO en zal zich in de volgende Bundeling voorstellen.
Het thema deze periode is spannend en gaat over ridders en kastelen. We leren best veel over vroeger toen er nog o.a. geen elektriciteit, verwarming, en wc’s waren. Hoe leefden de mensen binnen de muren van een kasteel. Ook gaan we binnenkort op bezoek in een echt kasteel, spannend hoor!
Meneer Willem heeft voor onze huishoek een wand gemaakt met daarin een raam en een deur, nu is het net een echt huis en moet er alleen nog een dak op! We zijn er erg blij mee!
We vinden het stoer en spannend om zonder papa en mama de school in te lopen, en dat gaat ook elke dag beter. De Juffen zijn erg trots op jullie!