Nieuws uit groep 1/2

vrijdag 8 februari 2019

Komende weken werken, leren en spelen wij binnen het thema beroepen. Wij hebben gekozen voor de brandweer, het vliegveldpersoneel en de politie. Deze week krijgen wij bezoek van stewardess in opleiding; Kristina Lubsen. Zij is een oud-leerling van De Bundel en wil op deze manier weer een kijkje op haar oude school nemen. Volgende week komt wijkagent Michael Kroon om te vertellen over zijn werk bij de politie. De beroepen zijn al helemaal tot leven gekomen in de bouwhoek en in de huishoek met de verkleedkleren, attributen en rollenspelkaarten.

LET OP: Op donderdagmiddag 14 februari om 14:30 is iedereen welkom in de kuil van de school voor onze jaarlijkse KOP-voorstelling (Klas Op de Plank). Doormiddel van toneelspel, zang en beweging wordt een spannend verhaal uitgespeeld. We hopen op een grote opkomst.