Nieuws uit groep 1/2

dinsdag 1 september 2015

De vakantie ligt alweer bijna 2 weken achter ons en het lijkt bijna of we die 6 weken niet zijn weggeweest. Het voelt direct weer zo vertrouwd allemaal. De kinderen en ik hebben onze draai weer gevonden. Leuk te vermelden is dat we dit schooljaar een hele mooie verdeling jongens/meisjes hebben tussen de huidige groep van 21 leerlingen. 10 jongens en 11 meisjes. De eerste week hebben we alle regels en afspraken doorgenomen. Even weer wennen aan wat wel en niet mag.

Afgelopen maandag zijn we dan gestart met het Thema THUIS uit de methode kleuterplein. Als eerste hebben we Raai de Kraai een thuis gegeven in onze klas. Omdat wij in de weekeinden niet op school zijn, gaat Raai dit schooljaar gezellig ieder weekeind logeren bij een leerling uit de groep.  De eerste knip groep2 en vouwwerkjes groep1 hangen al aan de wand. Ook gaan we dan nog een leuk lied leren over een huis en nog veeeeeel meer!

raai de kraai