Nieuws uit groep 3/4

dinsdag 14 januari 2020

We zijn het jaar goed begonnen en op bezoek geweest bij de bieb! Wij waren welkom bij de CODA bibliotheek in Dok Zuid. De kinderen hebben er geleerd hoe je een boek van je eigen niveau kan vinden. Ze mochten een speurtocht doen waarin dit geoefend werd. Aan het einde van de les in de bieb, hebben we een woordpuzzel opgelost en zijn we allemaal een boekenwurm geworden. De kinderen konden op school goed navertellen wat zij hadden gedaan. De volgende keer kunnen zij in de boekenbus een goed passend boek uitkiezen. Elke maandag staat de boekenbus rond 09:00 uur op school en mogen de kinderen met hun bibliotheek pasje een boek uitzoeken.

Over ongeveer twee weken rondt groep 3 kern 6 af van Veilig Leren Lezen. Dat betekent dat zij dan alle letters kennen! Wij vieren altijd met de groep het letterfeest en zo ook dit jaar. Het letterfeest is op 27 januari 2020 op school van 10:30 uur tot 12:00 uur.
Hierover volgt meer informatie via de mail!