Nieuws uit groep 3/4

vrijdag 27 maart 2020

Piep, piep, piep. De wekker gaat. We mogen er weer uit. Gauw even douchen, tanden poetsen, ontbijten en koffie! Even mijn tas inpakken en dan naar school!
Oh nee. Naar de keukentafel en naar de laptop. ‘Goedemorgen allemaal, welke dag is het vandaag? Dat is raar om in je eentje te doen… hmmm.’ Ik doe de laptop open en de mailtjes van alle ouders stromen binnen. Wat een leuke foto’s krijg ik van de kinderen, vaak ook aan de keukentafel! Lijkt het toch of ze een beetje bij mij aan tafel zitten. Wat wordt er hard gewerkt door alle ouders en door de kinderen zelf. Het is allemaal heel vreemd en het duurt allemaal te lang, denk ik dan. Vervolgens gaat de laptop af: ‘We hebben een beller!’. Gezellig even video bellen met een paar kinderen. Daarna even koffie en weer door. ‘Wat gaan we volgende week weer doen? Daar ga ik eens even goed voor zitten.’ Piep, piep, piep. De wekker gaat. Is het nu al weer tijd om de laptop dicht te doen? Vooruit dan maar. Hopelijk zien we elkaar snel weer!