Nieuws uit groep 3/4

woensdag 3 maart 2021

HOERA! Groep 3 kent alle letters en hebben een klein letterfeest gehouden met juf Vera. Ze hebben allemaal een diploma en een vulpen gekregen. Wat zijn we trots op de kinderen! Maar kijk hoe trots ze zijn op zichzelf!
Bij ons in de groep staat op dit moment centraal: ‘elkaar leren kennen’. We zijn weer begonnen na de vakantie en na een hele tijd thuis werken. Daarbij heeft groep 3 mij (juf Michèlle), na mijn zwangerschapsverlof, alleen nog maar online ‘gezien’. Ik leer de kinderen in de klas beter kennen en de kinderen leren mij kennen. Ook hebben we een nieuw klasgenootje in groep 3; Keano. Ook hem moeten we natuurlijk leren kennen. Dit zijn een hoop nieuwe dingen die we niet mogen vergeten, naast al het schoolwerk. De afgelopen weken hebben we de leerstof herhaald en nu gaan we onder andere toetsen maken. Daarna worden plannen weer bijgewerkt en kunnen we iedereen weer zo goed mogelijk op weg helpen!