Nieuws van de BSO

maandag 4 oktober 2021

De zomer is weer achter de rug en de herfst is weer begonnen. De aankomende periode gaan we werken aan het thema Herfstachtig HALLOWEEN. Samen met de kinderen gaan we binnen dit thema leuke activiteiten bedenken. Er staan er al een paar op de planning. Lekker knutselen, Halloween koekjes bakken, pompoen uithollen en pompoensoep maken zullen oa voorbij komen de aankomende tijd. Omdat wij het erg belangrijk vinden om lekker naar buiten te gaan streven we ernaar om ook met het herfstachtige weer veel naar buiten te gaan. Wat is er leuker om in de Herfst te spelen en te experimenteren met al dat blad wat van de bomen valt.  Lukt dit echter niet omdat het echt te nat is dan gaan we er met z’n allen voor zorgen dat het binnen een gezellige boel wordt. Er is genoeg te beleven voor iedereen. Knutselen, bouwen, een potje tafelvoetbal spelen, spelletjes doen, lekker boekjes lezen, relaxen op de bank of lekker spelen in onze mooie huishoek. Voor elk wat wils.

Ook de herfstvakantie zit er weer aan te komen. Bij deze alvast voor iedereen een fijne vakantie gewenst.