Nieuws van de BSO

donderdag 9 maart 2023

Op de BSO hebben we ons leuke thema “high tea” helaas afgerond. Wat de kinderen betreft had het thema nog wel een maand langer mogen duren. Wat hebben we weer heerlijke hapjes gemaakt deze afgelopen weken. De kinderen hebben echt hun bak-skills kunnen tonen en ontwikkelen. Fantastisch lekker laten we maar zeggen! En natuurlijk traditiegetrouw hebben we dit thema feestelijk afgesloten met een gezellige chocolade fondue. Een heerlijke gezellige bende was het.  Nu weer op weg naar de andere feestelijke dagen zoals Pasen en Koningsdag. We sluiten dus ook ons thema hierop aan. “De lente komt er aan”.  We horen de vogeltjes soms al prachtig fluiten en hebben ook al wat mooie zonnige dagen gehad maar…het kan ook nog steeds heel koud worden. We zullen dus ook nog even zorgen voor wat extra eten voor de vogels de komende tijd.Groetjes van de BSO.