Nieuws van de BSO

donderdag 6 april 2023

Op de BSO zijn we gezellig gestart met het thema voorjaar en Pasen. Zo hebben we bijvoorbeeld al hele leuke kuikentjes gemaakt van gele vaatdoekjes en zijn we deze week al op zoek gegaan naar 300 paaseitjes! De kinderen hebben ze op 2 na allemaal gevonden!  Of zouden ze toch stiekem gevonden zijn?  ? Hihihi.  Goed gedaan allemaal hoor toppers!  Bij deze willen we ook iedereen alvast een heel fijn paasweekend wensen.De komende tijd gaan we nog even gezellig door met ons thema voorjaar.  Maar….we hebben ook nog even tijd en aandacht voor de mama’s. De kinderen zullen dus vast binnenkort weer thuiskomen met een lieve verrassing voor hen.  Verder wordt het weer ook steeds lekkerder buiten waardoor we ook weer veel buiten te vinden zijn.