Nieuws van de kleutergroepen

donderdag 16 juni 2022

Wat een feestje was het weer!
De juffen waren even bezorgd toen er maar 1 bus aan kwam om alle kinderen van de groepen 1 t/m 4 naar Ouwehands dierenpark in Rhenen te brengen!
Pfff we konden opgelucht ademhalen want gelukkig was het een dubbeldekker en konden er volgens de chauffeur wel 90!! kinderen in.
Gezellig binnendoor met leuke kinderdeuntjes galmend door de boxen ging het uurtje rijden zo voorbij.
Wat hebben we genoten van het berenbos, dieren in de savanne, apen, tijgers, vreemde vogels en natuurlijk die schattige panda’s. Lekker frietjes eten en spelen in een echt jungle paradijs met een stromend “riviertje” welke voor een enkele pechvogel een nat pak opleverde! Gelukkig hadden wij er ook prachtig weer bij en vloog de dag voorbij.
Bedankt lieve buschauffeur voor de gezellige rit.
Bedankt lieve papa’s en mama’s voor de begeleiding.
Bedankt alle lieve kinderen dat wij er samen zo’n geweldige dag van hebben gemaakt.