Nieuws van groep 5/6

donderdag 10 maart 2022

Afgelopen dinsdag kregen wij bezoek van iemand van Coda. We mogen namelijk meedoen met de Kinderjury 2022. We zijn erg enthousiast gemaakt over de boeken en we hebben een hele stapel boeken hiervoor in de klas gekregen.
De boeken die meedoen voor de prijzen zijn allemaal uitgegeven in 2021. Natuurlijk zijn er meer boeken uitgegeven in dat jaar en mogen de kinderen die ook lezen.
Over 6 weken gaat ieder kind zijn/haar persoonlijke stem uitbrengen.
Komende maandag gaan we naar de bibliotheek in de Maten. De groepspas gaat mee, maar natuurlijk mogen de kinderen ook hun eigen bibliotheekpas meenemen om boeken te lenen. We hebben helaas nog niet voldoende auto’s. We hebben nog 2 auto’s nodig om ons naar/van de bieb te vervoeren. Mocht je kunnen/willen rijden, stuur dan even een berichtje aan juf Marinde.