Nieuws van kinderopvang Bloom

maandag 29 november 2021

Zoals we in de vorige bundeling vertelden, hadden we de afgelopen weken het thema: Mijn lichaam.

De kinderen vonden het een erg leuk thema.

Vol enthousiasme deed iedereen mee met alle leuke liedjes, versjes en activiteiten.

Voor nu is er een spannende tijd aangebroken want sinterklaas is weer in het land!

In de kring zingen wij liedjes en doen we leuke activiteiten.

Als echte pietjes hebben we in de gymzaal van banken afgesprongen, ballen in de schoorsteen gegooid en koprollen gemaakt. De kinderen hebben zo goed hun best gedaan dat ze allemaal een pietendiploma hebben gekregen.

Onze zelfgemaakte pietenmutsen zijn al gemaakt en ook hebben we onze schoen mogen zetten bij de open haard…. Hopelijk komt er wat lekkers in!

Woensdag 1 december vieren wij het sinterklaas feest en misschien krijgen wij nog een bezoekje van de Sint.