Nieuws van kinderdagverblijf Bloom

donderdag 7 juli 2022

De zomervakantie is in zicht!

Voor een sommige kinderen betekent dit dat wij hen na de zomervakantie pas weer terug zullen zien, maar veel kinderen zullen ook tijdens de zomervakantie gezellig bij ons komen spelen.

Van een aantal kinderen hebben wij afscheid genomen, want zij zijn of worden binnenkort 4 jaar dus is het tijd voor de basisschool! Een aantal kinderen stromen door naar de kleuterklassen van de Bundel en andere kinderen hebben elders een school gevonden.

Vorige week was het Modderdag! We hebben verschillende activiteiten gedaan zoals, het blotevoetenpad, een echte verftekening maken van modder en ook hebben we moddersoep en natuurlijk ook lekkere moddertaartjes gemaakt. Heerlijk kliederen en vies worden, wat vonden de kinderen dat fijn! Met het mooie weer van afgelopen week hebben we uiteraard ook lekker met water gespeeld. En dit sluit weer aan bij ons thema wat we aankomende weken hebben, namelijk water!

Namens de leidsters van kinderopvang Bloom wensen wij iedereen alvast een fijne vakantie en tot volgend schooljaar!