Nieuws van kinderdagverblijf Bloom

woensdag 2 oktober 2019

Na de zomer is Raai de Kraai weer komen aanvliegen van een welverdiende vakantie!
“Raai hoort bij peuterplein, de methode waar wij bij Bloom mee werken”. Hij doet weer gezellig mee in de kring en zit bij ons aan tafel tijdens het eten. En ‘s middags brengen de kinderen hem naar bed.
Ook zijn wij begonnen met het thema thuis en familie en ook hierbij zal Raai zich tijdens onze activiteiten en opdrachtjes gezellig laten zien.
Kinderen nemen foto’s mee van hun familie. We hangen de foto’s op in de groep en gebruiken deze bij het doen van spelletjes en activiteiten.

Peuter-kleuteruurtje
Na een kleine onderbreking zijn wij 3 weken geleden gestart met het peuter-kleuter (half)uurtje bij juf Ellis. We zijn begonnen met een half uur en wanneer onze bezoekjes goed verlopen kunnen we de tijd verlengen naar een uur. De dagen verschillen per week, zodat we alle 2 jarigen de kans willen geven om mee te gaan.
Tot nu toe vinden zowel de kinderen van Bloom als de kleuters het enorm leuk! De kinderen van Bloom hebben al heel snel hun favoriete speelhoekjes gevonden.