Nieuws van kinderopvang Bloom

woensdag 30 september 2020

Jeetje, wat hebben we weer veel te vertellen!
Samen met groep 1 en 2 zijn we druk geweest met het thema ‘Ridders en kastelen’. Onze groep is dan ook al mooi versierd met eigen geverfde kastelen, ridderschilden en kleine ridders en prinsesjes. Ook vonden de kinderen het heerlijk om zich te verkleden tot mooie ridders en prinsessen.

Afgelopen week hebben we ons thema laten overlopen in het thema ‘Sprookjes’ en lezen we boekjes over Roodkapje en Assepoester. Natuurlijk hebben de kinderen een eigen mandje gemaakt en als verrassing hebben we echte koekjes gebakken! Wat lopen de kinderen trots door de groep met hun eigen mandje gevuld met koekjes.

Nog even en dan komt het thema ‘Herfst’ er alweer aan en gaan we weer druk aan de slag om de groep herfstig aan te kleden.

De afgelopen weken hebben we ook weer een aantal nieuwe kinderen mogen verwelkomen, we hopen dat ze zich snel thuis zullen voelen bij ons op de groep!
Ook gaan we binnenkort afscheid nemen van de oudsten van de groep. Meiden; veel plezier op de basisschool!