Nieuws van kinderopvang Bloom

dinsdag 6 juli 2021

Beste ouders,

Wat hebben we genoten van de modderweek. Omdat wij alle kinderen deze pret gunnen hebben wij i.p.v. modderdag, er een modderweek van gemaakt.

Er werd heerlijk buiten met modder gespeeld. We hebben lekkere moddertaartjes en moddersoep gemaakt en als echte kunstenaars ook mooie modder schilderijen.

Voor de kleine kindjes hebben we binnen een zandbak gevuld met wat modder zodat zij ook mee hebben kunnen doen. Sommige kinderen vonden het eerst wel even spannend om met de handjes in de modder te gaan, maar dat was vaak maar van korte duur! Binnen korte tijd was iedereen lekker vies!
Het was een leuke week!

Omdat het bijna zomervakantie is zijn we begonnen met het thema zomer.
We zingen verschillende liedjes en versjes over de zomer, we maken prachtige werkjes en in de kring hebben we het over woordjes die bij het thema horen, zoals:

• Zon
  • Zee
  • Blauw
  • Zwembad

En voor de peuterplus:

• Schaduw
  • Sandalen
  • Afkoelen

Wij wensen iedereen een hele fijne zomervakantie toe!!

Team Bloom