Nieuws vanuit de MR

donderdag 6 oktober 2016

Het nieuwe schooljaar is weer van start en ook de medezeggenschapsraad komt weer bij elkaar. Ook in het schooljaar 2016-2017 horen wij graag uw ideeën, plannen en bezwaren.
De schoolplein commissie
In de maandinfo van juli hebben we een oproep gedaan voor de schoolplein-commissie. Hiervoor kun je je nog steeds opgeven. We zijn op zoek naar ouders, kinderen en buurtbewoners die mee willen denken om een nieuw schoolplein te realiseren.
Meld je hier voor aan bij de leerkracht van je kind

MR vergadering 13 september:
Voor het komende schooljaar hebben we de jaarkalender met onderwerpen voor de MR besproken en vastgesteld. De hoogte van de ouderbijdrage is vastgesteld en betalingsverzoek wordt binnenkort verstuurd naar de ouders.
Juf Inge en juf Iris hebben ons voorgelegd hoe de taakverdeling is van de directie en ook zijn we geïnformeerd over de schoolplannen voor 2016/2017 en specifiek zijn we geïnformeerd over de aanpak van mediawijsheid op de Bundel.
Aan het einde van de avond heeft Juf Iris haar werkzaamheden, resultaten en plannen uiteengezet vanuit haar functie als ICT-er binnen de school.
We bereiden ons voor op de jaarvergadering (25 oktober) en een enquête voor ouders.